Tarık'ın İlginç Yemek Tarifi | Doğduğun Ev Kaderindir

Doğduğun Ev Kaderindir - Tarık'ın İlginç Yemek Tarifi
“GERÇEK BİR HAYAT HİKAYESİ”
İNSAN KADERİNİ DEĞİŞTİREBİLİR Mİ?
“Doğduğun ev kaderinmiş.
Kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş”
Gerçek bir hayat hikayesi!
Doğduğun Ev Kaderindir, “kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş. Önce anneler alıyormuş kalemi eline, başlıyormuş yazmaya” ile kaderin sırrını aralayan ve gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanan senaryosuyla aşkın, hayatın ve aile yaşamının gözle görünmeyen odalarına yolculuk ediyor.
#Demetözdemir #İbrahimçelikkol #Enginöztürk #Shorts #OGM #TV8

YORUMLAR

  1. d

    d7 gün önce

    İnrahim falan yok!!! İbrahim yok admin kendine gel

  2. Viskasen

    Viskasen8 gün önce

    Nermin bu kadar mı yoklukta bu nasıl senaryo

  3. Army Ece

    Army Ece9 gün önce

    Allah'ım Nermin'i de kaybettik başımız sağolsun 🤣

  4. Hadiye Esen

    Hadiye Esen9 gün önce

    Bakyorumda izlenmeler düşmüş

  5. Melike Karaman

    Melike Karaman9 gün önce

    Salak bu kadınya hemen düş zaten ilk gördüğün adama

  6. Vuska Eliyev

    Vuska Eliyev9 gün önce

    Sacmaalamaya devam

  7. Gizem Ça'

    Gizem Ça'10 gün önce

    Yabana bak hele. Madem böyle romantiktin pinari ne diye tokatladin her bölüm pis kaba mağara adamı?

  8. Nani RONCERO

    Nani RONCERO10 gün önce

    La tiene hechizada!!! Han estudiado bastante bien los puntos débiles de las dos 😏.

  9. pari namayeshkhah

    pari namayeshkhah10 gün önce

    هعی خدا😑💔

  10. Maria Valentina Grigoletto

    Maria Valentina Grigoletto10 gün önce

    Tarik è davvero bravo in questo gioco...

  11. BABYDXSHOW Youtube

    BABYDXSHOW Youtube10 gün önce

    Olm ibrahim celikkol Mehdi Karacayi Niye hala etiketliyonuz reyting dustu geri kazanmak icin mi ? mehdi Karacanin Kahpe dizide isi olmaz :)

  12. Sevgi

    Sevgi10 gün önce

    ne saçma bir sahne oyuncular hiç mi sorgulamadı biz napıyoz diye

  13. Carlota

    Carlota10 gün önce

    Nermin es ya muy mayorcita para no darse cuenta que Tarik se la está queriendo ligar muuy rápido y si es una persona de fiar

  14. Goknur çidem

    Goknur çidem10 gün önce

    Saçma olmuştu

  15. Vesna Paunovic

    Vesna Paunovic10 gün önce

    Nermin, Tarık'ın ondan ne istediğini anlıyor mu?

  16. Cynthia Rivera

    Cynthia Rivera10 gün önce

    Tarik gold digger, conniving, sleezy, crook.😒 Nermin🤤 😠🤦‍♀️

  17. Cynthia Rivera

    Cynthia Rivera10 gün önce

    @fede Oops...🤭😁

  18. Elle Effe

    Elle Effe10 gün önce

    Ridicolous !!!!! 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

  19. BEGOÑA RUIZ SAINZ

    BEGOÑA RUIZ SAINZ10 gün önce

    Que tiparraco

  20. hiçkimse

    hiçkimse10 gün önce

    Anladık 2.fragman gene yok olsun be admin canın sağ olsun sjsjdjjdd

  21. İcbay305

    İcbay30510 gün önce

    Lütfen zeybar bu bölüm barışmış olsuunnn❤️❤️❤️

  22. İcbay305

    İcbay30510 gün önce

    O ibrahim Çelikkol etiketi orada fazla olmuş

  23. ZeYnEp

    ZeYnEp10 gün önce

    11. Yorum

  24. Zeynep Ercan

    Zeynep Ercan10 gün önce

    11.yorum

  25. dilara uslu

    dilara uslu10 gün önce

    Tarık yemek mi anlatıyorsun ilanı aşk mı ediyorsun belli değil.Ne ayaksın kardeşi sen 😂😂😂instagram=demetözdemir_26.02 takip edersen sevinirim

  26. İNDİRİM TV

    İNDİRİM TV10 gün önce

    *Üniversite öğrenciyim TRhttp den gelir kazanmak istiyorum aileme yük olmamak için bu kadar insan içinden 10 kişi bile gelse bana cesaret vermek için yeter,şimdiden teşekkürler*

  27. Aysu Temiz

    Aysu Temiz10 gün önce

    Kaç yaşında kadın böyle şeylere düşüyor mu yani? Ben 20 yaşındayım yemek tarifini bu şekilde veren birine kahkahalar atardım. Yetmez bide dalga geçerdim. Bide herkese anlatırdm fdvhjkcxl

  28. Stella Young

    Stella Young7 gün önce

    @zamira aynen ya nermini aklı başında zannederdim

  29. zamira

    zamira7 gün önce

    Harbi onj gec adam iki iltifat etti hemen ayilip bayildi aklindan cikmadi coksacma

  30. Stella Young

    Stella Young10 gün önce

    Kanka akıllısın sen 😂😂

  31. Tugba Bozkurt

    Tugba Bozkurt10 gün önce

    Gerçekte olacak olan bu olurdu haha

  32. hiçkimse

    hiçkimse10 gün önce

    Sjsjjs

  33. Ana Elizabeth Ramalho

    Ana Elizabeth Ramalho10 gün önce

    Essa série está muito chata 👎👎👎

  34. Sedef

    Sedef10 gün önce

    Nermin yamuldu yazık kadına

  35. Zelal Karaduman

    Zelal Karaduman10 gün önce

    😂😂😂😂

  36. doğduğun ev kaderindir hayranıı

    doğduğun ev kaderindir hayranıı10 gün önce

    Tarık nesrine mi aşıksın nermine mi aaa

  37. Ebru Özpolat

    Ebru Özpolat10 gün önce

    Nermini resmen taciz ediyor manyakk

  38. Muhabbet Kuşu Vlog

    Muhabbet Kuşu Vlog10 gün önce

    ᴼ̈ᶻᵁ̈ᴿ ᴰᴵ̇ᴸᴱᴿᴵ̇ᴹ 😔 ˢᶦᶻᵈᵉⁿ ᵇᶦ ʳᶦᶜᵃᵐ ᵒˡᵃᶜᵃᵏ ᵏᵉⁿᵈᶦ ᶜᵃᵖᶦᵐᵈᵃ ᵛᶦᵈᵉᵒˡᵃʳ ᶜᵉᵏᶦʸᵒʳᵘᵐ ʳᶦᶜᵃ ᵉᵗˢᵉᵐ ᵃᵇᵒⁿᵉ ᵒˡᵘʳ ᵐᵘˢᵘⁿᵘᶻ ᵇᵒʸˡᵉ ᵇᶦʳ ᶦˢᵗᵉᵏᵗᵉ ᵇᵘˡᵘⁿᵈᵘᵍᵘᵐ ᶦᶜᶦⁿ ᵒᶻᵘʳ ᵈᶦˡᵉʳᶦᵐ ᵈᵉˢᵗᵉᵍᵉ ᶦʰᵗᶦʸᵃᶜᶦᵐ ᵛᵃʳ 😶