Doğduğun Ev Kaderindir | 41. Bölüm

Doğduğun Ev Kaderindir 41. Bölüm
28 Nisan Çarşamba
Barış'ın kalbi son kez kırılır. Dönüşü olmayan bir sona giderken her şey, Barış'ın kendi zaaflarıyla, çocukluğuyla ve duygularıyla hesaplaşır. Her şeyin bittiğini duymaya hazır olmasa da buna katlanmak zorunda olduğunu düşünmektedir. Atacak geri adımı kalmamış, köşeye sıkışmıştır.
Ancak Zeynep bu kez kararlı, inançlı bir aşık olarak sıkıştığı köşeden Barış'ı da, kendini de son kez çıkarır. Artık mutsuzluğa, umutsuzluğa, incinmeye tahammülleri kalmamıştır. Barış uzun süredir Zeynep'ten görmediği bu iyileştirici, onarıcı tavır karşısında yine her inançlı aşık gibi umutla durur. Artık kurulmaya hazır ve kimsenin bozmasına kolay kolay izin verilmeyecek bir yuvayı kurma yoluna girerler.
Ne Nesrin'in ne Tarık'ın planı işlemiyor, sürekli adımları boşa düşüyordur. Nesrin ve Tarık'ın planı gittikçe sürdürmesi zor bir hal alır. Barış çoktan enselerinde iz süremeye başlamışken, Zeynep ve Sakine de kalbi sertleşen Gülbin'in karşısına beklemeği bir şekilde çıkacak ve iyiliğin reddedilmez tohumları ekecektir.
Ali Rıza ve Savaş, Zeynep'i Barış'a istemek için Nermin ve Sakine'nin kapısını çalar. Artık herkesin iyileşmeye ve hayal kurmaya ihtiyacı vardır. Ali Rıza ve Sultan'da kurdukları hayal için artık hazırdır.
Doğduğun Ev Kaderindir Kanalına Abone Ol : shorturl.at/doxBI
“GERÇEK BİR HAYAT HİKAYESİ”
İNSAN KADERİNİ DEĞİŞTİREBİLİR Mİ?
“Doğduğun ev kaderinmiş.
Kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş”
Gerçek bir hayat hikayesi!
Doğduğun Ev Kaderindir, “kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş. Önce anneler alıyormuş kalemi eline, başlıyormuş yazmaya” ile kaderin sırrını aralayan ve gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanan senaryosuyla aşkın, hayatın ve aile yaşamının gözle görünmeyen odalarına yolculuk ediyor.
#Demetözdemir #Enginöztürk #OGM #TV8

YORUMLAR

  1. Stitch mooddd

    Stitch mooddd7 dakika önce

    Yanlız kimse fark etmemiş miçonun annesi gelinliklikçi olarak koymuşlar dhdjfnd

  2. asli

    asli2 saatler önce

    Off sakine biktirdin illa bi seylet buluyo mutlulugu bozmak icin

  3. Büşra Biçe

    Büşra Biçe6 saatler önce

    Bütün bölümler bir birlerinden güzeller😗😍

  4. Cahide Ōzdemir

    Cahide Ōzdemir8 saatler önce

    Turşunu kuracaktı mevsimi geçti 😂😂 emine yaaa

  5. Ayla Kilic

    Ayla Kilic8 saatler önce

    Sakine ruh hastasisin bencilin tekisin fesat... Duygu sömürüsü yapmayi öyle iyi yapiyo ki..

  6. Türkan Dulkadir

    Türkan Dulkadir11 saatler önce

    Benim favorim emine çok tatlı sın

  7. Demet SİVRİKAYA

    Demet SİVRİKAYA12 saatler önce

    Zeynep baris ile evlensin emine de savas evlensin bu dizi mutlu finalle bittsin

  8. Büşra Demirtaş

    Büşra Demirtaş12 saatler önce

    Allah askina sakine yeter artik ya git surdan

  9. Mert Atar

    Mert Atar13 saatler önce

    Nasıl ya finale girer bu dizi inanamıyorum ciden

  10. momsjoy_ emir

    momsjoy_ emir13 saatler önce

    Allaha agir getmesin Sakine kimi ananin olmasindan anasiz olmaq daha yaxsidi

  11. rumyy

    rumyy15 saatler önce

    Zeynep nişanında hediye kutusu gibi olmuş. Çok mu aramışlar o tulumu

  12. MERAL KÜÇÜKŞENER

    MERAL KÜÇÜKŞENER15 saatler önce

    Hani neoldu bu carsamba vermediler

  13. Omer Eliyev

    Omer Eliyev16 saatler önce

    Sakine elə baxrki elə bil zeyneb onun sevglsin əlinən alıb 🤣🤣🤣🤣🤣

  14. Nezahat Soyguden

    Nezahat Soyguden16 saatler önce

    Sultan bakkal emineye Zeynep'e bayiliyorum

  15. Tuba Turan

    Tuba Turan16 saatler önce

    Flim hangi kanalda TV8 de Survivor var

  16. Tuba Turan

    Tuba Turan16 saatler önce

    ?

  17. Faiza

    Faiza17 saatler önce

    The producers have zero respect. I mean Ibrahim was part of the series S1+ and made the series popular and successful not just Demet, and they just change the intro and cut him out. Disgusting I hope Ibrahim never works with these people again. 😡🤮😡

  18. Aysel Güven

    Aysel Güven17 saatler önce

    Barış ve çocukluğu ;havuzda yatması...beni benden aldı;çok üzüldüm.kıyamam size!!!

  19. selda mirgi

    selda mirgi17 saatler önce

    ne babaligi yani anlamadim..kazik kadar kadina baba mi olunacak...sanki emine 8 yasinda..ne gulunc..nermin de ne o öyle ,yeni yetme gibi....öffff...cok sıkıcı..

  20. selda mirgi

    selda mirgi17 saatler önce

    su nermine musallat olan adam kim bilmiyorum,oyuncu olarak da tanimiyorum fakat oynadigi karakterle sesinin uyumsuzlugu cok rahatsiz edici..allahtan diziyi seyretmiyorum..

  21. ÖMER YAMAN

    ÖMER YAMAN17 saatler önce

    Final olsun mehdi yok cemile yok

  22. selda mirgi

    selda mirgi17 saatler önce

    bu beyaz elbise be korkunc bir sey oyle..her yani meydanda maasallah barisa pek bir sey kalmamis...et pazari gibi mi desem,hamam kackini gibi mi desem...mehdi gibi kenar mahalle kalaycisiyla evlenip giydigi kiliklar da muthisdi dogrusu..gayet ayarsiz..

  23. Melik Çvll

    Melik Çvll17 saatler önce

    Şimdi de tek engel sakine onada bulsunlar birini

  24. Kış Güneşi

    Kış Güneşi19 saatler önce

    Zeynep hiç giyinmeseydin

  25. Aysel Bozoglu

    Aysel Bozoglu20 saatler önce

    Sakine sen ne kadar gicik bir Insansin. Sen gitsen cok iyi olur. Annelik bile sana yakismiyor

  26. Selhet Ömerova

    Selhet Ömerova21 saatler önce

    Yaaa çok tatlı oldu Zeyneple Barış🥰

  27. Mohammed kh

    Mohammed kh22 saatler önce

    Baris 🥺🌺 zeyneb 😍😍

  28. Selamet Memmedova

    Selamet Memmedova23 saatler önce

    Nuh her defasında biraz daha kaşlarını ineltiyor

  29. Ekaterine Yılmaz

    Ekaterine Yılmaz23 saatler önce

    Sakine bu ne kotu bir kadın ya, kendi cocuklar neler yapiyor, bu annelik yok

  30. Amil Eliyev

    Amil EliyevGün önce

    Bu dizye Mehti olenen sora bakmadim mehtye gore baxrdim zaten.marqi kalmadi bile.😏🇦🇿

  31. Yasar Kurt

    Yasar KurtGün önce

    Demekki avukat ve zengin olmak yetmiyormuş tamirci ol ama adam gibi adam olacakmışın

  32. Yasar Kurt

    Yasar KurtGün önce

    İşte böyle dostlar mehdiyi yok sayarsanız adama final yaptırırlar

  33. Mmeribv Mergtyu

    Mmeribv MergtyuGün önce

    Ben sakinaya şok ey anlyorom aslında annemde 2 karakteri var sakınna ve nirmen gibi

  34. Elif islim Altınok

    Elif islim AltınokGün önce

    Ya nolur final yapmasın kesin karar 43 bölumde final yapacakmıs hayırrrr😭😭😭😭

  35. nermin velizade

    nermin velizadeGün önce

    Savaşa aşık oldum qaliba. Ilk gördüyüm bolumden

  36. İtiraf Ediyor

    İtiraf EdiyorGün önce

    En son izlediğim bölümde Zeynep avukatlık için başvuru yapmıştı o barışın iş yerine ne olmuş bunlara evleniyorlar mı çoluk çocuktan bn baya eskide kalmışım yetişemiyorum hayata ne hızlı akıyor

  37. Stamatia Tsiola

    Stamatia TsiolaGün önce

    γιατι ενω επιλεγω ελληνικα στους υποτιτλους δεν τους εμφανιζει????

  38. Doctor.Monkey

    Doctor.MonkeyGün önce

    Isteme olayı okadar irenç olmuşki hem kendine gelingüvey oluruz hemde heycanlarınız. Her biri maskaranın ta kendisi.

  39. Yüsra safi

    Yüsra safiGün önce

    Ciddi olmalarını mı isterdin?

  40. Levent Ozan

    Levent OzanGün önce

    Barısla zeynep cok yakısıyorlar

  41. Fatos Baykal

    Fatos BaykalGün önce

    Zeynebin annesi sultan olsaymis keske..

  42. Perihan Küçükfidancı

    Perihan KüçükfidancıGün önce

    Yüzünüz herdaim gülsün Zeynep & Barış mutluluklar 🌹🌹

  43. Ulvi Yusubov

    Ulvi YusubovGün önce

    Bariwin yerine olsam zeynebin ustune hec tupurmeremde heyfim geler tupurceyime😊

  44. esnad memmedzade

    esnad memmedzadeGün önce

    zeynebin giydiği beyaz elbise az kalsin düşe

  45. Duygu Kaban

    Duygu KabanGün önce

    Emine idolumsun 🥰🥰

  46. Ebru Sevinç

    Ebru SevinçGün önce

    Ezık sakıne ezık bu kadarmı olur ya ıyy ıgretı oluştu artık su kadına cıkarın sunu dızıden de dızının psıkolojısı duzelsın

  47. Malatya malatya

    Malatya malatyaGün önce

    Mehti gider dizi final yapar Zeynep falan kimki diziyi devam ettirsin.oyunculuk kalite işi....

  48. Irade Eliyeva

    Irade EliyevaGün önce

    Şu nesrin yıllar önce baş rollerde oynuyordu,birden yok oldu,yaşlaşmış da,ancak güzel rol yapıyordu

  49. Hatice Sevim

    Hatice SevimGün önce

    Mutlu ortamların limonu sakine hanım

  50. Cuma Yıldırım

    Cuma YıldırımGün önce

    Zeynep in giydiği elbise gördüğüm en iğrenç elbise

  51. N

    NGün önce

    sakinenin bir kez daha anne olmadigini görduk

  52. Cansu

    CansuGün önce

    Barış sonunda tarık'ın ne halt olduğunu öğrendi insallah bu oyunu bozar

  53. Irma Yesilyuz

    Irma YesilyuzGün önce

    Birinci bölümde Sakine karakterini gördükten sonra bu dizi izlemeyi bıraktım. Mehdiyi ne oldu?

  54. Yüsra safi

    Yüsra safiGün önce

    Öldü

  55. Hatice Sevim

    Hatice SevimGün önce

    Kocaman kurdale hediye paketi gibi olmuş

  56. Nurten Sali

    Nurten SaliGün önce

    Y bu Zeynep'in ablası 15 yasinda kaçmış evden ve kimse tanımıyor hale gelmiş kimse bukadar tanimayamadi bu kızı. Bana göre bu saçma sapan.insanin gözleri hep ayni kalır kaç yaşta da olsa.

  57. Nuha SaYiD

    Nuha SaYiDGün önce

    Nulle dommage je regarde plus depuis mon beau héros est mort Mehdi il devait finir cette belle série mais comme vous avez choisis ce tourment de l’histoire elle m’a pas impressionné Elle n’avait plus de sens mais q’a même merci pour les beau moment que vous nous avez procuré bonne continuation à tout qui s’ont participez de cette belle aventure j’avoue vraiment que vous avez dépassé les série américaine sur certains sujets bravo au réalisateur et au acteurs❤️🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  58. Betul Ersoy

    Betul ErsoyGün önce

    Mehdi gitti,Cemile gitti benel gitti Müjgan gitti,annesi gitti bıtirin artık diziyi zorlamayın bu kadar

  59. Aynur

    AynurGün önce

    Emine: Sen evleniyosun ya turşunu kurucakdı zamanı geçdi

  60. Hatice Sevim

    Hatice SevimGün önce

    Kör olsun şu paranın gözü bulamadı bizi

  61. SHTH HSHT

    SHTH HSHTGün önce

    Sakinenin yaninda simdi Nermin falan var evet, amma yaninda hic kimse olmasa kiziyla yasamak istemesi çok normal ya. Kadin bu yaşinda yalnizmi yasayacak, günah diyilmi. Erkek analarinin hic kimsesi yoksa ogullarini evlendirib yalnizmi yaşiyorlar, eee kiz analari niye yalniz kalsin. Zaten iyi bir evlat anasini yalniz birakib rahat yasayamaz. Insan nasil heceleri rahat uyur anasi evde yalnizsa, ya korkuyorsa, ya kendini hiss ederse diye insan düşunur

  62. Amine Yaman

    Amine YamanGün önce

    3 çocuğunun da hayatını mahv edende sakine . Cokkkk geri kafalisin SAKINEE

  63. Amine Yaman

    Amine YamanGün önce

    Zeyneb i seven beğensin 👍👍👍 ben seviyorum ama bazen sinir bozucu olabiliyor dimi 😂😂😂😂

  64. Amine Yaman

    Amine YamanGün önce

    Zeyneb i seven olan beğensin 👍👍👍 ben seviyorum ama bazen sinir bozucu olabiliyor dimi 😂😂😂😂

  65. Elcin Hadiyev

    Elcin HadiyevGün önce

    Burdan ssenariste səslənirəm, sakineye de birini bul kimsənin mutluluğunu kıskanmasın artıq yeter kendisini zavallı gibi görsetiyor

  66. Aynur

    AynurGün önce

    Nermin çok asil bi kadın umarım uzak durur böyle yalancı birinden böyle bir annem olmasını çok isterdim

  67. Gulu Sparkle

    Gulu SparkleGün önce

    Mehti yerine sakine olseymiw daha iyiymiw.Bu nasil bir annedir ya boyle annelikmi olur.Zaten yillarca cocuklarjna kocanla birlikte zulm ettin yetmedimi be?!

  68. Vüsalə H91

    Vüsalə H91Gün önce

    Dizinin en kötüsü senmişsin evet sen Sakine👎👺

  69. Wonderfull1711

    Wonderfull1711Gün önce

    I started with "Camdaki kis" and I love it!!

  70. Gülsena Hilaloğlu

    Gülsena HilaloğluGün önce

    Sakinede öyle bi abartıyor ki ayrı eve gidicekler diye kendisini öyle yerlere atmaya ne gerek varmıydı sanki sanki yurt dışına gidiyorlar 🤦🏻‍♀️

  71. Sayali Kulieva

    Sayali KulievaGün önce

    Bu sakinenin idimine bak ya sefil

  72. Sayali Kulieva

    Sayali KulievaGün önce

    Sakine gibi anne düsmanimada qismet olmasi

  73. selma aydoğdu

    selma aydoğduGün önce

    Şu çocukları yaşlılık teminatı olarak gormeyi birakip,omuzlarında oturarak yaşamayın. Uçmayı ögretin yuvadan çıkarın ve özgür bırakın hayata birey olarak gelmiş yeni nefeslerin hayatlarina çöreklenmeyin.Sakine ah sakine mutluluğu vrüs sanip maske takan melaune

  74. Ebruli

    Ebruli2 gün önce

    Herhalde 15 yaşından beri tek değişmeyen benim zira 20 sene sonra memlekete döndüğümde maşallah bakkala kadar herkes tanımıştı beni yani bu Gülbenin bu kadar değişmesi imkansız gerçekten çok uzak .

  75. Ebruli

    Ebruli2 gün önce

    Bu dizinin adını dünya Zeynep'in etrafında dönüyor diye değiştirin.

  76. Gülhane Huseynova

    Gülhane Huseynova2 gün önce

    Sakine allah senin cezani versin

  77. Gülhane Huseynova

    Gülhane Huseynova2 gün önce

    Vallahi dizinin en seviyesizi sakine yaa.umarim hakettigi sonu bulur

  78. Sayali Kulieva

    Sayali Kulieva2 gün önce

    Bu sakine her kesi bezdirdi yeter ya

  79. Ayşe Nur Şirin

    Ayşe Nur Şirin2 gün önce

    Sakine iyice sıktı

  80. Doğa Demirci

    Doğa Demirci2 gün önce

    1.26.23 sakine sen “herkesin ağzı kulaklarında” diyerek söylenen yani bundan rahatsız olan bi ruh hastasısın. Mutsuzluğa alışmış, insanlar da kendi gibi mutsuz olsun istiyo.

  81. sonya sonya

    sonya sonya2 gün önce

    Barış yanlış anladı gibi çekildi ama zaten gerçek bu Zeynep Barışı da sevmiyor ve Barışı da Mehti gibi bırakıcak çünki onun Sakine gibi bir annesi kaderini çizmiş

  82. ziynet sarıdoğan

    ziynet sarıdoğan2 gün önce

    Genç kızlara yakışır onlar genç dekolte yakışır yok straplez olsun diye diye kızlarımız malezef o kadar açık giyiniyorlar ki ramazan ayında bile kızlar serbest geziyor hani beni bir oruçlu insan görür ,adamın orucu zedelenir bende o sayede iki defa günaha girerim diyen pek kalmadı artık... maalesef 😭

  83. Rail Rustemli

    Rail Rustemli2 gün önce

    burda cox pis oldum onu dünyaya getiren anne qıraqda qalmıs Nermin birinci yerde

  84. fevzi parlatan

    fevzi parlatan2 gün önce

    Evet nihayet reytingleri düşen, saçmalayan dizinin sonuna geliniyor. 2 Bölüm sonra Final... Defalarca yazıldı, defalarca yorum yapıldı. Dizi geçen sezonda tamirci Mehdi ve Zeynep aşkını konu ederken reyting rekorları kırıyordu. Sarışın Barış avukatımız da yoktu ! Buna rağmen geçen sezon Mehdi ve Zeynep diziyi alıp zirveye çıkarmıştı. Ama ne zaman başrol oyuncusu Mehdiyi geri plana attılar dizi sallanmaya başladı. Mehdi varken dizide hareketlilik vardı. Ama Mehdiye düşman Barış hayranları bile kurtaramadı diziyi.. Defalarca yazıldı. Eleştiriler yapıldı. Sonuçta Başrol oyuncusu Mehdiyi harcayan diziyi de seyirci işte böyle harcadı..Reytingini düşürdü.. Diziyi ne genç teenagelerin hayranı Barışın aşkı ne de Zeynebin kardeşi bile kurtaramadı. Bari baştan Barışla Zeynep aşkını konu etselerdi de "sen çal kapımı" gibi komik, topluma hiç bir faydası olmayan Aşk dizisi olurdu reytinglere girmeden kendi halinde devam ederdi.

  85. Emine Uygan

    Emine Uygan2 gün önce

    Sakine gerçekten yoruyorsun yaa

  86. Tural Gunay

    Tural Gunay2 gün önce

    Bu sakineni öldürürüm yalniz kendisini dusunur 😡😡😡😡😡😡😡

  87. GÜL TR

    GÜL TR2 gün önce

    Demet Özdemir giydiğin kıyafetlere bayılıyorum tarzı var kızın bide şu nazarlık boncuklu kolyesine bayıldım yaaa 😍

  88. YAMAN KOPER

    YAMAN KOPER2 gün önce

    Sakine için tek bir yorum yapıcam. "Türk dizi tarihinin en iğrenç karakteri." Midem bulanıyor...

  89. July7th

    July7th2 gün önce

    yaa haftaya dizimiz bitiyomuş siz olmadan napıcam canım ZeyBar :( nolur Engin ve Demet i tekrar partner yapın başka bi projede lütfeenn

  90. Hasan Bucak

    Hasan Bucak2 gün önce

    Sakine sende uzaklara bi gitsen çok iyi olacaktır

  91. Gizem Duygu İçigen

    Gizem Duygu İçigen2 gün önce

    Zeynep ikizler burcu galiba cunku once mehdi icin ortalığı yıktı sonra bi anda baris a olan aşkı depreşti Mehdiyi hemen unuttu düğün yapmak istedi garip

  92. Mcr Sms

    Mcr Sms2 gün önce

    Biri şu sakineye bir şey yapsın elimde kalacak gercekten bu hayat yaşanmış ise o anne ye sesleniyorum kendi bencilliğinden kızı umurunda falan değil net ya net Yanlız kalcam diye mutlu olmasınlar istiyor arkadas!!

  93. Aygün Əhmədova

    Aygün Əhmədova2 gün önce

    Cıpcıddıyum sultan hanımcum😃😃😃

  94. Fatma Apel

    Fatma Apel2 gün önce

    Okadar sinir ettiki beni Sakine.., inan rol mol demiyecem sokakta bile gorsem yolumu degisecem..,:))

  95. öylesine biri

    öylesine biri2 gün önce

    Her dizide bi tuzlu kahve klişesi olmazsa olmaz. Halk bu dizilerdeki kadar dikkat etmiyor bu tuzlu kahve işine 😂 Bu arada Sakine de varken Nermin in atılıp Sakine ye hiç söz hakkı vermemesi hoş olmadı. Tamam Nermin büyüttü Sakine yi de hiç sevmem ama ne olursa olsun en basitinden 9 ay karnında taşıyor anneler çocuklarını onun da emeği var. Yıllarca Bayramın kahrınu çekmiş çocuklarını bırakıp gidebilirdi de bunu yapan kişiler var maalesef. O da bi fikrini belirtmek isterdi yani kızı sonuçta tam o sırada heveslenmişti Nermin pat diye atladı bozuldu kadın.

  96. Nagihan Çelebi

    Nagihan Çelebi2 gün önce

    Sırf şu sakine yüzünden diziye bakasım kaçıyor ya..senarist Allahi andım şu sakinenin mor yeleğini eteğini kilotlu çorabini değiştirin ayıptır ya ..para var pul var herkez şıkır şıkır dilenci kılıklı paspal gezip duruyor ..

  97. Nagihan Çelebi

    Nagihan Çelebi2 gün önce

    Üzerindekiler koktu artık dizinin basindan beri bu kadar ezik acınası tavırlar nedir ya sıkıldık.

  98. Gulsum456 456

    Gulsum456 4562 gün önce

    43. Bölüm finalmis. Yine alelacele bir düğün ve son dakika ellerine turusturulmus bir cocuk olur 😒

  99. Zulia Ibragim

    Zulia Ibragim2 gün önce

    Sakine ne kadin bee boyle anneden saklasin ya 😢

  100. Safir

    Safir2 gün önce

    Sakine Korona virüs gibi 😂😂

  101. Teb Dilek

    Teb Dilek2 gün önce

    Emine ne kadar sempatik, sevecen, komik birisi...

  102. İnci Allahverdili

    İnci Allahverdili2 gün önce

    Artıq final yapma zamanı uzatdıkca menasızlaşıyo

  103. ozlem ozseker

    ozlem ozseker2 gün önce

    Bu Tarik be kadar itici, kil kuyruk 🤢

  104. Gamze Örmek

    Gamze Örmek2 gün önce

    bu gülbinin sevgilisi Tarık ne kadar da Ekreme benziyor değil mi ? bi tek ben mi benzettim yoksa